10 Mayıs 2015 Pazar

Missha M Perfect Cover BB Krem

Herkese yeniden merhaba!
Geçen hafta elime ulaşan Missha kolimin içinden çıkan, Missha'nın en çok satılan BB kremi olan M Perfect Cover BB'den bahsedeceğim size. Geldiği günden beri hergün cilt bakım rutinimden sonra makyajıma başlarken kullanıyorum. Malum yaz geliyor, sıcaklarda cildimizin nefes almasını engelleyen, kalıp gibi örten fondötenlerden kurtulmak gerek. BB kremler burada devreye giriyor. Ben normalde Pure Beauty'nin BB kremini ve CC kremini kullanıyorum, gayet memnunum, beklentilerimi karşılıyorlar.



Fakat bir Kore markası olan Missha M Perfect Cover BB Kremi denedikten sonra kapatıcılığının mükemmel olduğunu gördüm.
Ayrıca bir haftalık kullanımım sonunda sevgilim bile cildin parlıyor dedi. Ben de cildimin daha sağlıklı, daha elastik ve yumuşak ayrıca pürüzsüz olduğunu farkettim. Yani bb kremden beklentinizi yükseltecek bir ürün. Açıkçası elimdeki Pure Beauty BB ve CC kremler bittikten sonra tekrar onları almak yerine param olduğu sürece Missha'yı tercih edeceğim. Çünkü gerçekten vaat ettiklerini yerine getiriyor. Sadece basit bir kozmetik ürünü olmanın dışına çıkarak cildim için özen gösteriyor, bakım yapıyor ve onu olduğundan daha iyi bir hale getiriyor. Zaten bu kadar mükemmel olmasa başta Kore'nin, sonra dünyanın en çok satan 1 numaralı Bb kremi olmazdı değil mi? Gelen testerlar arasıda no 13, 21 ve 23 vardı. Tenim oldukça açık olduğundan önce 13 numaralı olanla başladım. Memnun kaldım ama onumuz yaz olduğundan bir ton koyusu olan 21'i tercih edebilirim. 13 numara cildiniz çok açıksa daha çok kış aylarında rahatça kullanılabilir. Missha' nin BB kremleri sadece kapatıcılık görevi görmüyor aynı zamanda bb kremler arasında en çok SPF ye sahip olan ürün. SPF'si 42, PA'sı +++. Ürünün vaat ettiklerinden bir diğeri ise cilt aydınlatıcı formüle sahip olduğu, ki buna katılıyorum. Düzenli kullanımda görünen hafif kırışıklıkları iyileştiriyor, aydınlatıyor ve yaşlanma karşıtı bakım da sunuyor. Bitirişi mat değil, sim içermiyor ancak aydınlık ve hafif nemli bir görünüm sağlıyor. 



İnternet sitesinden alışveriş yapabilirsiniz. Çok satıldığı için stoklar çok çabuk tükeniyor ama bir o kadar da hızlı yenilendiğini söyleyebilirim. Cildini hergün fondötenle yormak istemeyenlere ve yanında ekstra bakım sağlayan bir ürün arayanlara şiddetle tavsiye ediyorum. Küçük bir tavsiyem de cildi kuru/normal olanlar bunu, karma/hassas olanlar Missha Signature Bb yi tercih etsin.

Ürünün 20 ml ve 50 ml olmak üzere iki farklı boyu var. Hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve temiz içerikli. 
Ürünü buraya tıklayarak sitesinden inceleyebilir, renklerine karar verebilir ve satın alabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...