13 Haziran 2016 Pazartesi

Beauty Key Cilt Bakım Maskeleri Bize Özel Kampanya ile N11'de!

Herkese merhaba!
Bugün sizlere harika bir haberim var. Yüz bakımına en çok ihtiyaç duyduğumuz yaz aylarının şu günlerinde @beautykeyofficial ile sizler için güzel bir kampanya hazırladık. Her cilt tipine uygun 8 çeşit yüz maskelerinden haftalık kullanım için 4'lü setleri 13 Haziran - 20 Haziran tarihleri arası siz takipçilerimize özel %50 indirim ile alabileceksiniz.



Bu güzel kampanyadan faydalanabilmek için, 
www.n11.com/magaza/bkey adresine tıklayıp yukarıda gördüğünüz görselli ürünlerden dilediğinizi seçebilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey alışverişinizi tamamlarken yazmanız gereken isim-soyisim kısmına adınızdan sonra bir boşluk bırakıp size verdiğim şifreyi de yazmanız...
Özel şifremiz: dygvr
Önemli Hatırlatma: Şifre yazılmadan kampanyadan faydalanılamayacaktır. Şifresiz siparişler onaylanmayacaktır. Kampanya stoklarla sınırlıdır. 
Herkese şimdiden iyi alışverişler :)

8 yorum:

  1. Duygun, sunumun yine çok güzel.N11 tercih ettiğimiz bir sitedir.Genç arkadaşlar ilgi göstereceklerdir mutlaka.Bloğun içimi açıyor.Başarılar dilerim canım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece ablam <3 bu kez görsel bana hazır geldi ben yapmadım, ama elimde maskelerden olsaydı güzel bir görsel yapardım kesin yine =) seviyorum bu işi :) beğeniyor olman beni çok mutlu ediyor =) ben de seni ve yazılarını, şiirlerini severek taip ediyorum =) çok sevgiler

      Sil
  2. Maske kullananlar için çok güzel bir fırsat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle, bu maskeler kore menşeili zaten harikalar =)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederiz hemen alalım :) çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, ben teşekkür ederim ilginiz için asıl =)))

      Sil
  4. n11e şu aralar günde 20 kere giriyorum ama dikkatimi bile çekmedi başımı kaldıramıyorum hazırlıklarımdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hayırdır ne hazırlıkları bunlar? tatile mi yoksa? :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...