30 Kasım 2016 Çarşamba

Cashmere Luxury El Kremleri

Merhaba :)
Malum kış artık kendini fazlasıyla hissettirmeye başlamışken biz de cilt sağlığımıza, bakımımıza çok daha fazla dikkat eder olduk. Kışın sanırım en çok kullanılan cilt bakım ürünlerinden biri de el kremleri.



Bu yazımda da sizlere geçen yıldan beri favorim olan mis kokulu, birbirinden güzel 5 el kreminden bahsedeceğim.


Cashmere el kremleri Doğuş Kozmetiğe ait. Tamamen Türk yapımı ve firmanın en sevdiğim yanı bu kremleri üretirken hayvanlar üzerinde deney yapmıyor olması. Bunun yanı sıra içerdiği doğal özlerin hiç biri genetiği değiştirilmiş ham maddelerden elde edilmiyor ve paraben, triclosan içermiyor.



Boyları minik olduğundan tam çantaya atmalık. Her biri ayrı ayrı inanılmaz güzel kokuyor. Hepsinin kendine özgü şahane ambalaj tasarımı var. Nemlendirmeleri çok başarılı ve çok çabuk emiliyor. Yağsı bir his bırakmıyor, elleri pamuk gibi yapıyor. Ben ellerim dışında tırnak ve tırnak etlerime de çok iyi geldiğini gözlemledim. Üstelik fiyatları da bu içerik ve kalite için çok uygun. Ben 2,50 tl'ye yerel kozmetikçiden almıştım ancak farklı yerlerde de 3-5 tl arasında değişiyor. Aslında 30 ml çok fazla değil ama nohut kadarı ellerinize yetiyor ve uzun saatler boyu etkisini koruyor.

Şimdi bu kremleri kısaca tanıtayım:


1-Cashmere Luxury Manolya ve Argan Yağlı Besleyici El Kremi 




Manolya çiçeği ile argan yağı ve E vitamini içeren bu çeşidi gerçekten muhteşem kokuyor. Yumuşatması ve nemlendirmesi harika. Özellikle tırnak etlerinizin de ellerinizle beraber beslenmesini isterseniz bunu tercih edebilirsiniz.

2-Cashmere Luxury Portakal Çiçeği ve Orkide Özlü Ferahlatıcı El ve Vücut Kremi





İnanılmaz güzel bir kış kokusuna sahip bu çeşidi de gerçekten nemlendirme ve yumuşatma da geri kalmıyor. Kalitesini hissediyorsunuz. Eller dışında vücut için de uygun olduğu yazıyor. Dirsek ve dizleri yumuşatmada çok etkili olabilir.

3-Cashmere Luxury Vişne Kokulu Winter Velvet Nemlendirici Kış Kremi




Bana göre el kremlerine en çok yakışan kokulardan olan kiraz, vişne kokuları bu el kreminde karşımıza çıkıyor. İnsanın yiyesi geliyor. Kokusu da oldukça kalıcı. Bu da diğerleri gibi kalitesinden ödün vermiyor. Sürer sürmez nemlendiriyor ve yumuşaklık sağlıyor. Özellikle dondurucu havalar için formüle edilmiş bir içeriğe sahip.

4-Cashmere Luxury %10 Shea Yağı ve Misk Pudrası İçeren Yoğun Nemlendirici Bakım Kremi




Oryantal bir kokuya sahip bu harika el kremi de bir iki tık daha yoğun bir nemlendirme sağlıyor. Çok kuru ellerin tercih edebilir. Misk pudrası mis gibi kokarken doğal shea yağı da gereken bakımı yapıyor. Ben bazen dudak çevrem için bunu kullanıyorum, o zaman pul pul olmuyor.


5-Cashmere Luxury Zeytin Yağlı El ve Tırnak Balsamı




Elleri nemlendirmek ve bakım yapmaktan bahsederken tabii ki zeytinyağını atlamak olmazdı. Gerçekten kullandığımda tırnaklarımı bile parlatıp daha canlı bir hale getirdiğini gözlemledim. Zeytinyağlı olmasına rağmen de kokusu ağır değil hatta çok hoş. Manikür sonrası tırnak etlerime bolca uygulayarak tırnak çevremin de pamuk gibi olmasını sağlıyorum.

Hepsinin işlevinin farklı olması da güzel olmuş bence, farklı beklentileri karşılayan ve alışılmışın dışında kokulara sahip bu el kremlerini kullandığınız zaman sevebileceğinizi düşünüyorum, şahsen bittikçe aldığım ürünler arasındalar.



Kremlerin açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. Kozmetik shoplarda ve parfümerilerde bulabilirsiniz. Ayrıca farklı çeşitlerini ve el bakım setlerini online satın almak için buraya tıklayabilirsiniz

Sevgiler
Evrim

18 yorum:

  1. iyi günler blogunuz güzel tebrik ederim ben facebookta bir grup kurdum eğer arzu ederseniz blog paylaşımlarınızı yayınlayabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim, facebook grupları pek bana göre değil ancak bakacağım sağolun =)

      Sil
  2. Ambalajları çok tatlıymış güle güle kullan😊Yılbaşı çekilişime beklerim

    YanıtlaSil
  3. Yine çok güzel hazırladığın bir paylaşım olmuş, ayrıca ayrıntılı anlatmışsın. Hepimizin mutlaka kullanmak zorunda olduğumuz el kremleri. Yağ bırakanlar oluyor. Sevmiyorum onları. Deneyelim bakalım Duygun'cuğum. Emeğine sağlık yavrum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam o yağ bırakanları ben de sevmiyorum :D mecbur kalmadıkça kullanmıyorum :D beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim, kocaman sevgiler <3

      Sil
  4. Bu el kremleri harikaymış. Kışın kupkuru hatta morlaşıyor ellerim. O yüzden sürekli el kremi kullanıyorum. İlk fırsatta deneyeceğim. Gayet bilgilendirici bir paylaşım olmuş, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay eskiden benim de öyle olurdu, üstesinden bol su içmekle geldim :D az içerdim çünkü. denersen içlerinden seveceklerin olacağına inanıyorum, çok teşekkür ederim canım benim =)

      Sil
  5. Büyük boy el kremlerini çantada taşıyamayan biri olarak çok güzel bir alternatif sundun bebeğim, özellikle tırnak etlerine iyi geliyorsa tek başına almam için sebep :D Ellerine sağlık bebeğim <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucum benim kesinlikle aynı fikirdeyim, ambalajların ufak olması daha iyi oluyor zaten biz kadınların çantası pazar yeri gibi :D çok teşekkür ederim güzelim benim <3

      Sil
  6. Bayılıyorum bu kremlere. Ambalajları çok güzel. Yağlı boya akrilik boya tüpü gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlkle katılıyorum :D ben de ilk gördüğümde onlara benzetmiştim Nilgün Hanımcım =)

      Sil
  7. Bence fiyat-performans açısından makul bir ürün. Misk pudralı olanı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle =) misk pudralı olan çok güzel, vücut kremi olsa ne iyi olurdu =)

      Sil
  8. Ambalajlari ne güzelmis.

    YanıtlaSil
  9. ambalajlara bayıldım hele de yeşile :) denemem lazım çünkü el kremlerini resmen yercesine sürüyorum cildim çok kuru olduğu için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin gibiyim su gibi tüketiyorum =)) benim favorim pembe olan ona da bakmanızı tavsiye ederim =)) kokusu harika =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...