1 Haziran 2017 Perşembe

Lekomed Leke Giderici ve Beyazlatıcı Krem

Merhaba!
Bir çok insan vücudunun çeşitli bölgelerinde lekelenmelerden, kararmalardan şikayetçi olabiliyor. Ancak günümüzün hem eskisi gibi zararlı olmayan hem de etkili yöntemleri sayesinde bu leke ve kararmalardan kurtulmamız oldukça kolaylaştı diyebilirim. 




Birkaç yıl önce oluşan güneş lekelerim için yüzümde Achromin kremi kullanıp çok memnun kalmıştım. Bu yazımda da sizlere aynı laboratuarların yeni ve çok daha etkili ürünü olan Lekomed Leke Giderici ve Beyazlatıcı Kremden bahsedeceğim.

Krem yumuşak tüpte bulunuyor ve 50 ml. Ferah, hoş bir kokusu var. Beyaz renkli ve yoğun gibi görünse de aslında oldukça kolay emilen yumuşak bir yapıda.



Özelliklerinden ve vaatlerinden bahsedecek olursam;
- Çok fonksiyonlu cilt beyazlatma özelliğine sahip. Vitamin E, Vitamin B3 ve salisilik asit'in güçlü birlikteliği ile kahverengi lekelere savaş açıyor.
- Özel formülüyle düzenli kullanımda renk farklılaşmalarının giderilmesine ve cilt tonunun eşitlenmesine yardımcı oluyor. 
- UV filtreler sayesinde güneşe karşı cildi koruyor ve yeni leke oluşumlarını önlemeyi hedefliyor.
- Epilasyon sonrası kararma, genital bölge kararması, sivilce lekeleri, yaşlılık lekeleri, hamilelik dolayısıyla oluşan lekeler ve güneş lekeleri gibi istenmeyen renk değişimlerinin önüne geçiyor.
- Makyaj öncesi temizlenmiş cildinize uygularsanız baz olarak kullanılabiliyor.
- Cilde parlak ve canlı bir görünüm kazandırıyor.
- Paraben ve cıva içermiyor.
- Leke tedavisinde güvenli ve etkili.
- Hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygun.
- Yılın her mevsimi kullanılabiliyor.
- Cilt tonunu eşitlerken beyazlık veriyor.
- Cildi besleyerek iyi bir nemlendirme sağlıyor.



Gelelim benim ürün hakkındaki yorumlarıma. Ben çok uzun süredir yaz kış güneş koruması kullandığım için yüzümde eskisi gibi leke oluşmuyor. Ancak dönem dönem çıkan sivilceler, kızarıklıklar vs yüzünden bazen izler, koyulaşmalar olabiliyor. Ayrıca dekolte bölgemde de her ne kadar korusam da leke ve benler oluşabiliyor. Bu yüzden leke giderici, önleyici bir krem her zaman rutinimin bir parçası haliyle.



Son 1,5 -2 aydır da Lekomed'i gündüz nemlendiricim olarak kullanıyorum ve cildime verdiği berrak, aydınlık görünümden gerçekten memnun kaldım. Dekolte bölgemde varolan birkaç ufak koyu renkli benimin rengini açtı ve yenilerininin oluşumunu engelledi. Makyajımın altına kullandığım zaman cildimi gün içinde ekstra yağlandırmadı ve normalde olandan fazla parlama yaşamadım.





Karma cildimde nemlendirmesini gayet yeterli buldum. Uv filtresi içeriyor olsa da üzerine çok güneşli günlerde kendi güneş kremimi de uyguladım ne olur ne olmaz diye. Ayrıca epilasyon sonrası oluşan koltuk altı kararmasından şikayetçiydim, bir aydır her gün duştan sonra düzenli sürüyorum büyük oranda renginde açılma olduğunu farkettim, daha aydınlık görünür oldu. Genel olarak cildime verdiği canlılığı beğendim.



Lekeli ve koyulaşma sorunu yaşayan ciltlerde işe yarayacağını düşünüyorum ancak tabi bu tarz ürünlerde istikrarlı, düzenli ve uzun süreli kullanım çok önemli.
Cilt tipim karma ve çok fazla olmasa da hassas. Kullandığım süre boyunca ürüne bağlı sivilce, kaşıntı-kızarıklık vs gibi yan etkiler veya alerji yaşamadım. 
İçeriği daha temiz olabilirdi ancak paraben ve civa içermemesi çok çok iyi, içerseydi kullanmazdım. Merak edenler için tam içerik listesi fotoğrafta mevcut.



Açıldıktan sonra 36 ay kullanım ömrü var. Ben fındık büyüklüğünde ürünü tüm yüz ve boyun bölgeme yetirebiliyorum, henüz tüpün yarısına ancak gelebildim.
Sitesinden incelemek ve satın almak için www.lekomed.com adresine tıklayabilirsiniz. 
Sevgiler
Evrim

20 yorum:

  1. fiyatı ne kadar acaba? teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim 40 tl ama sitesinde ekonomik paketler var maske hediyeli vs filan, bi bak istersen <3

      Sil
  2. Epey ilgi çekici bir yazı oldu benim için sivilce vs yüzünden . Sheida 'nın yine bu tarz Snow White serisi var Evrim'cim. Ondan da memnun kaldım , bakmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben onu duydum da Sheida nın olduğunu bilmiyodum, o zaman bakarım mutlaka bebeğim çok sağol <3 =)

      Sil
  3. Petrolatum olmasaymış gayet iyiymiş gerçekten; ama, memnun kalmış olman harika! Etkisinin çok iyi olduğu yazından anlaşılıyor :) güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum, o da olmasa boyke bir urun icin baya iyi sayilan bir icerik olacakti:) ozellikle epilasyon sonrası olusan kararmalarda cok isime yaradi. Cok teşekkür ederim =)

      Sil
  4. Benim de cildimde son dönemlerde sivilce izleri oluyor ve iyice rahatsız olmaya başladım. Bu tarz kremlerinn aslında çok etkili olacağını düşünmüyordum bitanemm ama etkileri gayet güzelmiş :)) Mutlulukla kullan bebeğimmm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucum yüzde yüz çözüm olmasa bile büyük oranda rahatlatıyor görüntüyü =) teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Güneş lekelerim o kadar çoğaldı ki bunu denemek iyi gelebilir sanırım. Çok faydalı bir yazı olmuş kuzum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanırsan yorumlarını bekliyorum bebeğim, herkeste etkisi farklı oluyor ürünlerin. çok sevgiler <3

      Sil
  6. Koltuk altı kararmasından iyi geldiğine çok sevindim.Bir çok tanıdığım kararma nedeniyle dertli çünkü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, keşke hiç olmasa ama ben bu kremi kullandığıö süre boyunca gözle görülür bir açılma farkettim =) sevgiler

      Sil
  7. Ben cilt rengimin bi iki ton açılmasını istiyorum . Archromin krem mi kullanmalıyım achroactive max mı yoks bu yazıdaki kreminizi mi ? Birde şimdi pembe maske diye birşey gördüm gözenekleri sıkılaştırma görevi görüyormuş ona da ihtiyacım var o maskeyle alakalı bilginiz varmı ?

    YanıtlaSil
  8. Yani hem gözeneklerim sıkışsın hem de cilt rengim 1 2 ton açılsın istiyorum. Ne yapmalıyım 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle cilt renginizin açılması için yapacaklarınız arasında mutlaka güneş koruyucu kullanmak olmalı. daha sonra watsonslarda satılan pure beauty markasının white and bright adlı beyaz serisindeki yüz temizleme köpüğünü öneririm. krem olarak ise Lekomed'i kullanabilrisiniz sabah akşam. bunları düzenli aksatmadan yaparsanız gözle görülür bir aydınlanma olacağını düşünüyorum. burda önemli olan düzenli ve sabırlı kullanmak, en az bir-iki tüp lekomed kullanın, temizleyici olarak da önerdiğim ürünü bittikçe alın, ben çok faydasını gördüm. gözeneklere gelince bu iki ürünün de gözeneklere çok fazla etkisini görmedim. ilk çıktığında pembe maskeyi ben de denemiştim ancak tamamen fasafiso olduğunu, boş bir ürün olduğunu gördüm, yani hiç bir faydasını görmemiştim. onun yerine eczanelerden temin edebileceğiniz Bioderma'nın gözenek küçültücü kremini alabilirsiniz. lekomed i akşam, biodermayı gündüz makyaj altına vs kullanarak dönüşümlü uygulayabilrisiniz. sevgiler. <3

      Sil
  9. Sanki bu kremleri özellikle kış döneminde daha iyi gelecek gibi. Malum, yaz sezonunda güneş kremleri bile lekelere %100 etki edemiyor. Sonraki dönemlerde yeniler oluşmadan olanı yok etmeye çalışmak daha iyi gibi sanki. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, tabi kullanımı tercihe bağlı =) nasıl rahat oluyorsa =) ben yılın 12 ayı koruyucu veya leke giderici bir ürün kullandığımdan hiç oluşmuyor güneş lekesi, çok faydasını görüyorum =) sevgiler <3

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...