29 Temmuz 2017 Cumartesi

Laricca Design Handcrafted Jewelry / El Yapımı Takılar / 2017 Yaz

Herkese merhaba =)
Yaz nasıl geçiyor? Umarım dilediğiniz gibi gönlünüzce geçiyordur. 
Bu yazımda bir önceki yaz keşfettiğim ve ürünlerine bayıldığım bir Instagram sayfası olan Laricca Design'dan yeniden bahsetmek istedim.




Geçen yıl aldığım kolyemi hala çok severek kullanıyorum, kalitesinden hiç ödün vermedi. Merak ederseniz yazımın linki şurada.

İki gün önce tam tatilden yenice gelmişken kapım çaldı ve Laricca Design'ın güzel sürprizi çıktı kargodan =) Özenle hazırlanmış, güzel bir not yazılmış pakette bu sezonun en çok sevilen parçalarından biri olan ananas küpeler vardı. Gerçekten çok mutlu oldum çünkü geçen hafta kendime ananas desenli bir yaz pantolonu almıştım, takım oldular =) 




Küpeler altın renkte ve sayfanın diğer ürünleri gibi yine çok kaliteliler. Yaklaşık bir yıldır kullandığım kolyemin renginde hiç bir bozulma, kararma yok. Bu küpeleri de uzun yıllar kullanabilirim diye düşünüyorum.



Gold, rose gold ve doğal taşlardan oluşan takıları seviyorsanız mutlaka sayfalarına bakmanızı öneriririm. Herkeste göremeyeceğiniz, şık ve kaliteli tasarımlar var.




Bu güzel hediye ve not için Laricca Design'a tekrar kocaman teşekkür ediyorum. Bu yaz yine favori takılarım sizden =)




Laricca Design Instagram Sayfası : https://www.instagram.com/lariccadesign/
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...