22 Ağustos 2017 Salı

Vaseline Total Moisture Yulaf Özlü Besleyici Vücut Kremi

Herkese merhaba =)
Bu yazımda sizlere uzun yıllardır her mevsim severek kullandığım Vaselin'in bu vücut kreminden bahsetmek istedim.



Yüzümün aksine vücudum oldukca kuru, bu yüzden günlük nemlendirme ihtiyacı duyuyorum. Vücut kremi alırken olabildiğince büyük boy almak benim için avantajlı oluyor. Marketlerde her türlü kişisel bakım ürünü satan yerde kolaylıkla bulunması benim için bir artı.



Aloeveralı ve kakaolu çeşitleri de var, onlar da çok güzel fakat ben en çok bunu seviyorum. Kokusu çok hafif ve güzel.
Farklı boyutlarda kavanozda ve tüpte olmak üzere seçenekleri de var. Ben dibini sıyırmak çok kolay olduğu için krem ve losyon alırken varsa kavanozda olanları tercih ediyorum. Bu da Vaselin'in en büyük boyu olan 350 ml lik kavanozu. Bana günlük kullanımda yaklaşık 2 ay gidiyor.



Unilever şirketine ait olan Vaselin'in bu ürünü Güney Afrika'dan ithal ediliyor. İçeriği süper temiz bir ürün değil ancak bana kalırsa çok da zararlı değil. Saf yulaf özleri içeriyor ve cildin sadece en üst katmanına değil bütün katlarına ulaşabilen nemlendirici bir formüle sahip. Üzerinde 24 saat boyunca cildi nemli tuttuğu, beslediği yazıyor ki buna katılıyorum. Geceleri yatmadan önce tüm vücuduma uyguluyorum, cildim sabaha pamuk gibi oluyor ve ertesi güne kadar yumuşaklığını koruyor. 



Bu kremi en çok sevme nedenlerimden biri de inanılmaz hızlı emilmesi ve yağlı his bırakmaması. Böylelikle üşenmeden sürmemi sağlıyor ve giysilerime yapışmıyor. Kendimde gözlemlediğim başka bir yanı ise dirsek ve diz gibi koyulaşmaya yatkın noktalarda düzenli kullanımda büyük oranda onarım sağladığı ve derinin koyulaşmasını engellediği. Bunu yulaf özleri sağlıyor çünkü B12 vitaminin en büyük özelliklerinden biri onarıma yardımcı olması. Düzenli kullanımda uygulanan bölgeye kalıcı pürüzsüzlük veriyor. 



Kapağının altında ince bir kapak daha oluyor ürünün kapağa bulaşmasını engellemeye yarayan. Ancak satın alırken ilk açanın ben olduğumdan emin olmak için bir alüminyum folyo olmasını isterdim ki bence ürünün tek eksiği bu. Yani rafta dururken biri rahatlıkla elini daldırabilir ve satın aldığınızda farkına bile varmazsınız. O yüzden bu ürünü güvenilir küçük yerel kozmetikçilerden almayı daha çok yeğliyorum. Onlar müşteriyi kontrol etme konusunda çok başarılı oluyorlar :)



Yapısı yoğun gibi hissettirse de kolay sürülüyor ve uygularken beyaz beyaz kalmıyor. Yaz aylarında serin bir yerde saklamazsanız oldukça akışkan olabiliyor.
Ürünün hoş kokusu ve yapısının hafifliği her mevsim kullanıma olanak sağlıyor. Büyük kavanoz olanı baş ucumda tutuyorum, çantamda da minik boy sıkmalı olandan taşıyorum.
Performansı her ne kadar muhteşem olsa da normal fiyatı biraz pahalı, o yüzden indirimde stok yapıyorum. Zaten çok sık indirime giriyor.

Sizin favori Vaseline ürününüz var mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

20 yorum:

  1. Benim favorim bu serinin aloe veralı olanı. Onu nedense daha çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da çok güzel evet ama bana biraz fazla bitki bitki kokuyor bir de bunun nemlendirmesini bir tık fazla buluyorum :)

      Sil
    2. Ben bu urunu cok begendim harika

      Sil
  2. ben de bunun kakaolu olanını seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da çok güzel kokuyo ama yazları sürünce bronzluk yapıyo ben hiç sevmiyorum o yüzden :))

      Sil
  3. Ben de bu yulaflı ve bir de aloeli olanından var. İkisini aynı anda kullanıma açmıştım ama sürümleri çok farklı geldi bana. Yulaflı olan daha kremsi ve yağlı yapıda. Aloeli olan daha hafif bişey... İkisini de çok seviyorum ayrı ayrı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum, aloeli olan su bazlı gibi daha çok içeriğinden dolayı zaten ağır bir urun olması imkansız olurdu, bu daha yağlı evet. ama çok çabuk emiliyor ikisi de :)

      Sil
  4. Kizlar bu urun yuze uygulaniyo mu acaba?

    YanıtlaSil
  5. Aldigim yere sordm kullaniliyomus😉yine de size sormak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani aldığınız yerdekiler uzman değiller, ben de değilim ancak yüz için özel üretilen onca krem varken piyasada tutup da vücut için olan daha ağır sayılabilecek bir ürünü yüze sürmek en son çaredir bana göre =) sivilce yapabilir veya ağır gelebilir. tabi yapmayabilir de, ama risk almak gereksiz düşüncesindeyim. sevgiler

      Sil
  6. Merhaba, aloeveralı olanı güneşe çıkarken sürkem cildime güneşin zarar vermesini engeller mi sizce? güneş kremi sürmeden sağlık bir şekilde bronzlaşabilir miyim? Halamlar zamanında bephanten sürüp çıkarlardı güneşe çok güzel yanarlardı ama çok yağlı gözüküyor şuan gözüme :) ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba =) öncelikle şunu söylemeliyim; cildinizin tipini bilmiyorum yani güneşe karşı nasıl tepki verdiğini.. hassas olsa da olmasa da bana kalırsa koruyucu olmadan çıkmamalısınız çünkü güneş ışınları halanızın zamanına göre çok daha etkili ve güçlü.. bronzlaşmak istiyorsanız içerisinde havuç veya kakao yağı bulunan her hangi bir ürün kullanabilirsiniz, güneş koruyucusunu sürüp üzerine bronzlaştırıcı uygulayabilirsiniz. zaten güneş koruyucular bronzlaşmayı engellemiyor aslında sadece cilde değen ışınların zararlı olanlarını bloke ediyor. =) sevgiler

      Sil
  7. Ben de kakao yağlı el kremini kullanmış çok memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun kokusu çok güzel ama bronzlaştırır diye kullanmaya korkuyorum :D

      Sil
  8. Bende kakaolu olanını kullanıyorum.Ama bunuda deneyeceğim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun kokusu çok güzel =) sanırım içlerinde en hafif formüllü olanı yeşil olan ama =) sevgiler

      Sil
  9. Bir zamanlar çok severek kullandığım krem <3 Özellikle kakaolusuna bayılıyorum kuzum. Dediğin gibi dirsekleri ve dizleri onarmada çok başarılı... Emeğine sağlık canımın içi öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...