22 Aralık 2017 Cuma

Makeup Revolution Likit Aydınlatıcı - Unicorn Elixir

Merhaba!
Yılbaşına sayılı günler kala sizlere geçen ay Watsons'ın online sitesinden indirimde aldığım, Makeup Revolution'a ait bu güzel aydınlatıcıdan bahsedeceğim.




Markanın ülkemize gelmesi gerçekten iyi oldu, yaklaşık 2 yıl önce bir Instagram hesabı yurtdışından ürünlerini temin ederken kendime bir allık almıştım. Ama diğer ürünleri oldukça pahalıya getirdiğinden deneme şansım olmamıştı. Artık herkesin ulaşabilmesi sevindirici çünkü ürünlerini başarılı buluyorum, hele ki farların pigmentasyonları fiyatına göre çok çok başarılı. Neyse gelelim bu likit 'unicorn' aydınlatıcısına.


Biz zaten dünden razıyız aydınlatıcının her türüne, takip edenlerin bileceği üzere makyaj dünyasında son zamanlarda bir unicorn modası aldı başını gidiyor. Kaybedecek neyim var dedim ve bir tane unicorn aydınlatıcı da ben edindim =)




Cildim karma olduğundan yüzümde dilediğimce aydınlatıcı uygulayamıyorum ancak burun ucu ve kaş kemiğine uygulamadan duramıyorum, çok da güzel oluyor. Daha önce Pastel'in Moonlight adlı likit aydınlatıcısı beni öylesine hüsrana uğratmıştı ki uzun zamandır likit aydınlatıcılara yaklaşmamıştım. Ancak indirimde gördüğümde birçok çeşidi arasından bende olmayan renkte bir aydınlatıcı denemek istedim ve 'Unicorn Elixir'e şans verdim.




Normal fiyatı 40 tl iken indirimde 20 tl gibi bir fiyata almıştım. Markanın Watsons bünyesinde sık sık indirime girdiğini düşünürsek uygun fiyatlara almak mümkün.
Jelatine sarılı, 18 ml'lik serum şişesi gibi bir ambalajı var. Ürün miktarını kolaylıkla ayarlayabileceğiniz cam bir damlalığa sahip.




Kokusu yok denecek kadar az. Likit formda ancak kıvamlı bir akışkanlığa sahip. Rengi gerçekten çok güzel; beyaz tabanlı gökkuşağımsı/lilamsı renklerde yansımaları var. Gerçekten çok masalsı duruyor =)







Asla sim sim durmuyor ve kolay dağılıyor. Yapısı oldukça hafif, sanki su bazlı bir ürün dağıtıyormuş gibi hissediyor insan. Ben en iyi sonucu parmak uçlarımla pıtı pıtı dokundurarak, sürtme hareketi yapmadan aldım, süngerle uygulanışını çok sevemedim, fırça da ürünü yok etti. Sabitlenişi güzel, çabuk sayılabilecek bir sürede kuruyor. Ayarını bilirseniz abartılı durmuyor ve günlük makyaja da gayet uygun bence. Özellikle parti makyajlarına çok yakışacak bir aydınlatıcı. Kalıcılığı da iyi, gün sonuna doğru karma cildimde görüntüsü silikleşmeye başlasa da uzun saatler varlığını belli ediyor.
Vücut losyonlarına birkaç damla ekleyip karıştırarak vücudunuzda da aynı ışıltıya sahip olmanız mümkün. Hatta cildinizde ışıltıyı seviyorsanız günlük nemlendiricinize de minik bir damla ekleyerek doğal ve ışıltılı bir baz görünüm elde edebilirsiniz. 



Vegan ve cruelty-free olan bu ürünün formülü İngiltere'de dizayn edilmiş, Çin'de üretilmiş. 
Ben oldukça sevdim, baya da uzun süre gidecek gibi duruyor. Siz markanın aydınlatıcılarını denediniz mi? Favorileriniz neler? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

28 yorum:

  1. Su bazlı olması güzel canım dağıtımı açısından:) insanı zorlamaz eşit dağıtmak konusunda ambalajınıda da sevdim görürsem mutlaka bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Işıltısı bana biraz fazla geldi Evrimcim, belli belirsiz aydınlatıcıları daha çok seviyorum sanırım :)
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben flaşlı ve yakından çektiğim için rengi belli olsun diye, biraz fazla ışıltılı gibi çıkmış ama toz bir üründen daha fazla değil aslında parlaklığı, büyük sim de içermiyor =) teşekkür ederim çok ^^

      Sil
  3. simleri oldukça belli oluyor ama çok hoş görünüyor orası kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında asla iri sim içermiyor, flaşlı ve yakından çektiğim için öyleymiş gibi görünüyor =)

      Sil
  4. çok guzel ben cok begendım :)

    YanıtlaSil
  5. orda hayvanlar üzerinde test yapılmaz kelimesini görmek kalp ben :)
    çok güzel bir ışıltısı varmış duygucum eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de çok seviniyorum onu görünce =) çok teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil
  6. Makeup Revolution hayranı olan ben neredeyse tüm standı almış olmama rağmen bunları edinemedim. Çünkü her birini tek bir seferde toplamak istedim ama standlar çok sık yenilenmiyor ne yazık ki :/
    Bu likit aydınlatıcıların diğer renklerine de kesinlikle bakmalısın cidden fiyatlarına göre muazzamlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım diğerleri de çok güzel, beyaz inci renginde olanında da gözüm var =) güle güle kullan aldıklarını, sevgiler =)

      Sil
  7. Ne güzel parliyor. Hayvanlar üzerinde denenmemesi de güzelmis 😊

    YanıtlaSil
  8. aydınlatıcı kullanmıyorum ama görüntüsünü çok beğendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir rengi var.Ben tercihimi Starlight'ten yana yapmıştım ama bunu da merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  10. Hep aklımdaydı bir daha ki alışverişte bakayım mutlaka:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bakalım canım, diğer renkleri de çok güzel =)

      Sil
  11. Dış ambalajı kadar yapısı da janjanlıymış...Severiz allı pullu simli detayları :)

    YanıtlaSil
  12. Ben bu markadan hiç bir şey almadım. Bir dahaki indirimi kaçırmayayım ama yine de likit aydınlaticilar korkutuyor beni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası ben de karma ciltli biri olarak tırsmıyor değilim likitlerden :D ama bunu ayarında kullanınca güzel oluyor =) sevgiler

      Sil
  13. Yolunun buraya nasıl düştüğünü bilmeyen blog yazarı ve internet sörfçüsü erkek arkadaşlara selamlar...Sizi temsilen bu yorumu gönderirken Dünya'ya refahın hakim olması diler, küçüklerimin gözlerinden, büyüklerimin ellfdkflsdkofkodsg...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba blog yazıyorum henüz çok yeniyim ismi www.makyajgunlukleri.com Sizce hesabımı daha fazla nasıl geliştirebilirim hesabımın altındaki kısma yorum yazacağınız her türlü yapıcı eleştirilerinize açığım şimdiden teşekkür ederim 😘 ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, aramıza hoşgeldiniz, en kısa zamanda uğrayacağım blogunuza. sevgiler =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...