13 Şubat 2018 Salı

Wefood Organik Hindistan Cevizi Yağı

Yeniden merhaba!
Neredeyse 3 yıldır evimden eksik etmediğim hindistan cevizi yağını çok fazla şey için kullanıyorum.



İndirimde denk geldikçe farklı markalar deniyorum, zaten organik veya %100 saf olduktan sonra hepsinden aynı faydayı görüyorum. Bu kez de Wefood markasına ait bu yağı kullanmaya başladım. 


Hem cilt-saç bakımında hem de mutfakta geniş kullanıp alanına sahip olan Wefood hindistan cevizi yağının faydaları da hayli fazla;
-Lif deposu.
-Anti-aging yani yaşlanma karşıtı etkili.
-Diyabeti kontrol altında tutmaya yardımcı.
-Bağışıklığı güçlendiriyor.
-Kolestrol seviyesini dengeliyor.
-Kemik sağlığını koruyor.
-İdrar yolu enfeksiyonu ile savaşıyor.
-Genel olarak sağlığa çok faydalı.
-Saç ve cilt bakımında çok etkili.
-Hamileler için de çok faydalı bir besin.

Daha bir çok faydası var ama benim aklıma gelen bunlar oldu.



Organik hindistancevizi yağı katkısız olduğu sürece mutfakta da kullanılabilen, tereyağı yerine geçebilecek bir yağ. Ben genelde omlet yaparken kullanıyorum. Bazen eritip tatlı kek hamuruna sıvıyağ niyetine koyuyorum. Salatalarıma da gezdirdiğim oluyor. Yenice öğrendiğim bir yöntem de türk kahvesine ya da filtre kahveye bir çay kaşığı eklemek oldu. Bu şekilde metabolizmayı hızlandırıyor, yağ yakmaya yardımcı oluyor ve mideye iyi geliyor.



Eğer ortam soğuksa katılaşıp beyaz renk alan, sıcaksa da şeffaf ve sıvı halde olan bir yağ. Bu yüzden kozmetik alanda kullanmadan önce elde veya bir kapta hafifçe ısıtarak kullanmak en kolayı. 
Saç bakımımın en önemli adımını oluşturuyor, haftada iki kez saçıma komple sürüp en az 2 saat bekletiyorum. Daha sonra her zamanki gibi şampuanlamam yetiyor, arındırmakta zorluk çekmiyorum. Düzenli kullanımda inanılmaz faydasını görüyorum. Saçlarımdaki yıpranmaların önüne geçiyor ve daha sağlıklı hızlı uzamasını sağlıyor. 




Cilt bakımımda da en çok nemlendirici olarak ve haftada bir gece serumu olarak kullanıyorum. Bitkisel makyaj temizliğinde de işimi kolaylaştırıyor ve kirpiklerimi besliyor. Çok güçlü göz makyajlarını çıkarmak için de pamuğa döküp gözlerimde biraz bekletiyorum ve yumuşamasını sağlıyorum. Diz, dirsek, topuk gibi sertleşmeye meyilli noktalarda da iyi bir nemlendirici/onarıcı görevi görüyor. Manikür sonrasında tırnak besleyici olarak da kullanıyorum.




Siz hindistan cevizi yağı kullanıyor musunuz? En çok ne şekilde tercih ediyorsunuz? Önerilerinizi benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

12 yorum:

  1. ben en çok saç ve vücudumda kullanıyorum harika bir şey bu yağ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, ben de en çok saç için ce göz makyajının kabasını almakta kullanıyorum =)

      Sil
  2. Hindistan Cevizi yağını çok duydum ama hiç alıp kullanmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece kozmetik alanda kullanımı şart değil, aslında mutfakta alışmak daha önemli. fırsat bulursanız deneyin mutlaka =) sevgiler

      Sil
  3. hindistan cevizi yağını ben de severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Kahveye ekleme işini ben de arkadaşımdan duydum ama hep unutuyorum ya :) evdeki yağı ofise getirsem iyi olacak! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alıştım bile, onsuz yapamaz oldum hatta. özellikle filtre kahvenin acımsı halini pek sevmediğimden bununla armoasını yumuşatıyorum. harika oluyor =) sevgiler <3

      Sil
  5. Selam sayfamda 2 tane çekiliş var beklerim :)www.kozmetikpsikolojisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bakayım ama bu aralar pek vaktim olmuyor blog, sosyal medya ya da çekiliş takiplerine, biraz düzlüğe çıkayım da bi dahakine inşallah =) çok teşekkürler davetin için <3

      Sil
  6. biraz da yeni moda oldu bunlar :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...